Welkom bij de Karmijngroep, de scoutinggroep van Winssen waar voor alle jeugd vanaf 4 jaar in verschillende leeftijdsgroepen leuke afwisselende activiteiten worden georganiseerd. Wil je ook een keer komen kijken? Vul dan dit formulier in en dan nemen wij contact met je op!

Appelbeignet verkoop

Dit jaar komen we niet meer langs de deuren in Winssen. In plaats daarvan kunt u online een bestelling doorgeven of kom gezellig langs bij 'De Geer' voor losse verkoop.

De losse verkoop is op 30 december van 12.00 - 17.00 uur. Via deze link kunt u bestellen:

Thuisbezorgen in Winssen is mogelijk!

Scouting Winssen wenst u een mooie feestmaand toe!

Scouting Winssen beschikt over een ruime blokhut 'de Geer' en een groot buitenterrein (zie ook 'Locatie'). De Geer beschikt over een grote groepsruimte, een ruime keuken en sanitairruimte, enkele ruimtes voor de verschillende speltakken en boven een opslagzolder en een vergaderruimte. Op het buitenterrein is een grote kampvuurkuil en een opslaghok voor o.a. pionierpalen aanwezig en zijn met beplanting enkele kampeervelden gecreëerd rond het grote speelveld. Zowel de Geer als het buitenterrein zijn te huur voor feesten, kampen, weekendjes enz..

Op deze website vindt u alle informatie over Scouting Winssen en ons scoutingterrein en scoutinggebouw 'de Geer'.

Karmijngroep Winssen wint Jotihunt 2022!

Scouting Winssen doet al jaren mee aan de Jotihunt en heeft dit jaar voor het eerst de 1e plaats veroverd! Organisatie, deelnemers en leden/vrienden van Scouting Winssen super bedankt!

De Jotihunt is een jaarlijks evenement waarbij zo'n 70 scoutinggroepen op jacht gaan naar vossenteams die 26 uur lang door heel Gelderland lopen. Via www.jotihunt.nl krijgen de 'hunters' aanwijzingen waar de vossen zich bevinden en moeten daarnaast creatieve (foto) opdrachten worden uitgevoerd om zoveel mogelijk punten te verdienen.

Startopdracht Jotihunt 2022, thema Harry Potter:

Buitenterrein 2020:

In 2020 zijn we i.v.m. COVID op ons eigen terrein op kamp geweest:

Molenfeesten: Om het andere jaar worden in Winssen de Molenfeesten georganiseerd. Scouting Winssen is hier al jaren bij aanwezig met elke keer weer een andere gave activiteit. Hieronder enkele voorbeelden:

Lid worden of proberen?
Ben je nieuwsgierig geworden? Kom dan gerust een keer bij ons langs! Neem hiervoor even contact op met één van de contactpersonen (zie contact). De leiding en jeugdleden kunnen je alles vertellen over wat er zoal gedaan wordt bij de Scouting. Je mag drie avonden gratis uitproberen of je Scouting leuk vindt.